کلمه فالوور ( Follower ) معادل "دنبال کننده" در فارسی می باشد. این اصطلاح علاوه بر اینستاگرام، در سایر شبکه های اجتماعی مانند توییتر و پینترست نیز استفاده می شود.

همانگونه که می دانید، اینستاگرام یک رسانه تصویری می باشد که کاربران می توانند، روزانه های خود را به صورت عکس و فیلم در آن منتشر کنند. هر کاربر این شبکه اجتماعی پس از ثبت نام، صاحب یک پروفایل منحصر بفرد که به آن پیج یا صفحه شخصی نیز گفته می شود، خواهد شد.

هر پروفایل شامل اطلاعاتی می باشد که برای همه کاربران به صورت مشترک وجود دارد.


فالوور اینستاگرام چیست

اصطلاحات پیج اینستاگرام

  • Posts (تعداد پست های یک پیج)
  • Followers (تعداد فالوور)
  • Followings (تعداد فالویینگ)
  • Bio (اطلاعات هویتی پروفایل)
  • Website (آدرس سایت یا هر نوع دیگری از لینک)
  • Profile Photo (تصویر پروفایل صاحب اکانت)
تنها موردی که برای هر کاربر فعال منحصر به فرد می باشد، آدرس یا Id پیج اینستاگرام ایشان است. از این Id برای یافتن کابران استفاده می کنیم.
کاربران ایرانی و خارجی، روزانه زمان زیادی را در این پلتفرم محبوب فعال هستند. آنها اگر محتوای یک پیج اینستا را مفید ارزیابی کنند، پروفایل، متعلق به سلبریتی ها باشد و یا پروفایل دوستان خود، آن را فالو یا دنبال کرده به جمع فالوور های آن پیج می پیوندند.

مزایای افزایش فالوور

کابران اینستاگرام به خوبی می دانند که هر چه تعداد فالوور پیج آنها بالا تر باشد، بیشتر دیده می شوند. از اینرو همیشه در حال یافتن روش های افزایش فالوور هستند.

یکی از انواع پروفایل که از تعداد فالوور بالا منفعت زیادی را کسب می کند، پروفایل کسب و کارهای مختلف می باشد. آن ها برای اینکه بتوانند فروش خود را افزایش دهند، نیاز به دنبال کنندگان زیادی دارند.

هر چه تعداد فالوور های یک یج بیشتر باشد، احتمال بازدید از ویدیو ها، لایک تصاویر و مشاهده پروفایل آنها توسط کاربران نیز افزایش می یابد. این روزها اکثر کسب و کارها از اینستاگرام برای معرفی خدمات و محصولات خود و افزایش فروش استفاده می کنند.

و برای جذب مخاطب روش های امتحان شده و بعضا ابداعی خود را استفاده می کنند. خرید فالوور یکی از اولین گزینه های این پیج ها می باشد. آنها تمایل دارند تا هر چه سریعتر تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند.

افزایش فالوور به قدری هیجان انگیز است که کاربران برای آن جشن می گیرند و از دنبال کنندگان خود بابت فالو کردن پیجشان تشکر می کنند.

جشن گرفتن افزایش فالوور اینستاگرام

حتی آن دسته از کاربرانی که از طریق خرید فالوور تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش می دهند نیز برای این منظور جشن می گیرند.

زمانی که تعداد دنبال کنندگان یک پیج بالا باشد، تعداد بازدید استوری (Story) و کانال IGTV آنها بالا رفته و این بدان معناست که برند آنها بیشتر و بیشتر شناخته می شود.