خرید فالوور واقعی و فعال , لایک اینستا , ویو استوری , بازدید IGTV

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

بهترین خرید لایک فوری

رای آن دسته از ادمین پیج های اینستاگرامی که از روش خرید، برای افزایش لایک پست های خود استفاده می کنند، خرید لایک فوری از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار دارند تا بلافاصله پس از سفارش، این تعداد افزایش یابد.

خصوصا در دقایق اولیه پس از انتشار پست و مخصوصا پیج هایی که از روش خرید فالوور برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج و به منظور متعادل سازی Engagement یا درصد تعامل، از این روش استفاده می کنند.

  • خرید لایک اینستاگرام

    خرید لایک

    2,500 تومان

    امتیاز 5.00 از 5 امتیاز 2مشتری

علاوه بر ادمین های عزیز، دسته دیگری از خریداران، کاربران فعال این شبکه اجتماعی هستند. این دسته از کاربران، برای اهداف مختلفی که عمدتا پیروزی در مسابقاتی است که در پیج های مختلف ایرانی و به منظور جذب و افزایش فالوور واقعی ایرانی برگزار می شوند.

هرچه به ساعات پایانی مهلت شرکت در مسابقه نزدیک می شویم، بازار خرید لایک فوری داغ و داغ تر می شود. چرا که برنده نهایی را پست با بالاترین تعداد لایک مشخص می کند.

 

خرید لایک فوری

 

اهمیت خرید لایک فوری اینستاگرام

همانگونه که اشاره کردیم، چند دسته از کاربران فعال اینستاگرام هستند که از روش خرید برای افزایش لایک پست های خود استفاده می کنند و برای اکثر این عزیزان، فوری بودن انجام سفارش از اهمیت بالایی برخوردار است.

در کل می توان خریداران لایک اینستا را اینگونه طبقه بندی نمود:

  • ادمین پیج ها (خصوصا پیج هایی که با خرید فالوور اقدام به افزایش دنبال کننده کرده اند)
  • کاربران فعال اینستاگرام که در مسابقات اینستاگرامی شرکت می کنند
  • کاربرانی که با پروفایل واقعی خود در اینستا فعالیت می کنند و قصد جذب و افزایش فالوور دارند
  • بسیاری از سلبریتی ها که اقدام به خرید فالوور کرده اند
  • پروفایل هایی که قصد دارند تا پست های خود را وارد اکسپلور کنند

می توان گفت که تقریبا برای همه کاربران موجود در این طبقه بندی، خرید لایک فوری به یک اندازه اهمیت داشته و همگی انتظار دارند تا بلافاصله پس از ثبت سفارش در سایت فالوکمپ (مرجع خرید اینستاگرام) به صورت کاملا فوری، تعداد لایک پست هایشان افزایش یابد.

آیا پس از خرید لایک فوری ، پست به اکسپلور می رود؟

نکته مبهم مشترکی که در ذهن اکثر خریداران لایک اینستاگرام وجود دارد، رفتن به اکسپلور پستی است که برای آن اقدام به خرید لایک فوری کرده اند. این ابهام مشترک، باعث ایجاد سوال مشترکی نیز در ذهن خریداران عزیز شده است.

فالوکمپ جزو معدود سایت هایی است که برای افزایش لایک پست های شما یک سرور افزایش لایک اختصاصی در اختیار دارد که برای این امر از پروفایل های فعال و واقعی استفاده می کند.

به همین دلیل علاوه بر اینکه به دلیل استقلال تام در قیمت گذاری، قادر است تا ارزان ترین قیمت ها را برای محصولات خود در نظر بگیرد، با ارسال لایک با بهره گیری از پروفایل های واقعی فعال، به حقیقی بودن لایکها چه از دید فالوور ها و چه از دید اینستاگرام کمک می کند.

ما به صورت رندوم از مشتریان خود این سوال که آیا پس از خرید لایک فوری از فالوکمپ، پست به اکسپلور رفته یا نه را پرسیده ایم. بخشی پاسخ داده اند بلی و بخشی خیر.

خرید لایک اینستاگرام فوری

این دو بخشی بودن پاسخ، آن هم تقریبا به تعداد مساوی 50%، بیانگر این نکته است که رفتن به اکسپلور کاملا قطعی نیست و به فاکتورهای مختلفی که در الگوریتم پیچیده و فوق هوشمند اینستاگرام وجود دارد، وابسته است.

نحوه خرید لایک از فالوکمپ

با همه این توضیحات که در مورد خرید لایک فوری از فالوکمپ دادیم، یک نکته کاملا واضح و قابل لمس وجود دارد. سفارش های افزایش لایک که در این سایت به ثبت می رسند، 100% به صورت فوری به انجام می رسند.

برای این منظور کافی است لینک پست خود را از طریق اپلیکیشن یا وبسایت اینستاگرام کپی کرده و از طریق منوی مربوطه در سایت، وارد صفحه افزایش لایک ایرانی شده و با وارد کردن لینک و شماره همراه خود، سفارش خود را به ثبت رسانید.

در هنگام خرید به این نکات توجه داشته باشید تا چیزی جز رضایت از خرید خود را تجربه نکنید:

  • در هنگام ثبت سفارش، پیج شما حتما در حالت عمومی (Public).
  • از خرید همزمان چند پکیج افزایش لایک جدا خودداری نمایید.
  • چنانچه نیاز به تعداد بیشتری لایک دارید و در پکیج های آماده وجود ندارد، می توانید در چند مرحله خرید کنید.
  • نکته مهم در خریدهای چند مرحله ای این است که تا تکمیل سفارش قبلی، از ثبت سفارش در سرور افزایش لایک فالوکمپ خودداری کنید.

با آرزوی اینکه خرید لایک باعث ترشح دوپامین در مغز شما شود …

source:  بهترین خرید لایک فوری

۲۳ مهر ۹۸ ، ۱۴:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور واقعی

خرید فالوور اینستاگرام به همراه پروفایل واقعی

هنگامی که از افزایش فالوور در اینستاگرام صحبت می کنیم، واقعی بودن پروفایل ها بعنوان مهم ترین گزینه و با وجود روش های مختلف در زمینه افزایش دنبال کنندگان یک پیج، خرید فالوور واقعی ، هنوز ساده ترین روش می باشد.

اما این روش می تواند مانند یک چاقوی دو لبه عمل کند. چرا که عدم واقعی بودن پروفایل های خریداری شده، حتی اگر به سلامت اکانت ما ضربه ای را وارد نکند، قطعا با کاهش میزان تعامل پیج، باعث عدم نمایش پست های ما در نتایج جستجو، لیست هشتگ و اکسپلور خواهد شد.

از طرفی انتخاب یک سرور معتبر و خرید فالوور واقعی از آن، نه تنها هیچ آسیبی را به پیج ما نمی زند، بلکه به دلیل استفاده از پروفایل های استاندارد و واقعی، به بالا رفتن تعال یا Engagement پیج نیز کمک می کند.

خرید فالوور واقعی

بر اساس مکانیزم موجود در الگوریتم هوشمند اینستاگرام، حتی اگر یک کاربر پست شما را لایک نکند و کامنت نگذارد ولی مدت زمانی مشخص را روی تصویر بماند، یعنی پست شما توانسته نظر بازدید کننده را جلب کند.

استفاده سرور اختصاصی فالوکمپ از فالوور واقعی برای افزودن به لیست دنبال کنندگان صفحه شما در اینستا، کاملا Instagram Friendly بوده و علاوه بر افزایش دنبال کنندگان پیج، باعث افزایش بازدید استوری و لایک پست های شما نیز خواهد شد.

نکته قابل توجه در خرید فالوور واقعی از فالوکمپ، فعال بودن اکانت هایی است که به صفحه شما افزوده می شوند. این اکانت ها به تازگی پستی را در پیج خود منتشر کرده، استوری می گذارند و حتی از استوری های شما بازدید می کنند.

برای تست این موضوع می توانید پس از اتمام سفارش افزایش فالوور، پروفایل ها را به صورت تصادفی بررسی کنید. خواهید دید که اکثرا نشانه استوری آنها فعال است و چنانچه مستقیما وارد پیج آنها شوید، بعضا دقایقی قبل، پست جدید را منتشر کرده اند.

خرید فالوور واقعی در یک نگاه

در ادامه به مزایای خرید فالوور واقعی از فالوکمپ در یک نگاه خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که فالوکمپ سرور اختصاصی خود را در اختیار داشته و نماینده هیچ یک از سایت های فروش محصولات اینستاگرامی نیست.

  • استفاده از پروفایل های فعال
  • پروفایل های دارای متن بایو
  • بالای 90 درصد از پروفایلها دارای عکس هستند
  • واقعی بودن از دید اینستا و سایر کاربران
  • بیشتر این کاربران بتازگی پست منتشر کرده اند
  • دارای استوری هستند
  • ایرانی بوده و از نام های ایرانی استفاده کرده اند
  • متن بایو بیشتر آنها به زبان فارسی نوشته شده

خرید فالوور واقعی ارزان

در کنار همه مزیت های خرید فالوور واقعی از فالوکمپ، می توان به ارزان بودن قیمت این محصول سایت نیز اشاره کرد. خوب است بدانید، ما از کلمه ارزان به هیچ عنوان برای جذب مشتری استفاده نمی کنیم. بلکه به آن تنها به دید یک مزیت رقابتی که باعث جلب رضایت مشتری است نگاه می کنیم.

سعی ما بر این است که خریداران محترم، ابتدا رضایت واقعی از کیفیت محصولات این سایت را تجربه کنند و سپس به دلیل ارزان بودن فالوور واقعی در کنار کیفیت، به مشتری دائم ما تبدیل شوند.

دلیل قیمت ارزان، در اختیار داشتن سرور افزایش فالوور توسط فالوکمپ است. سیاست قیمت گذاری کاملا مستقل بوده و از هیچ سایت یا مرجع خاصی تبعیت نمی کنیم.

افزایش فوری با ریزش طبیعی

پس از خرید فالوور واقعی از فالوکمپ، سفارش شما بلافاصله و به صورت فوری وارد مرحله اقدام شده و با توجه به محدودیت های اینستا، همچنین آپدیت های جدید این شبکه اجتماعی و تنظیمات سرور، افزایش فالوور به اتمام می رسد.

یکی از نشانه های واقعی بودن پروفایل ها، ریزش آنها پس از افزودن به پیج شماست. درصد کمی مخصوصا بعد از اینکه پست جدیدی در پیج خود می گذارید، اکانت شما را آنفالو می کنند.

با معرفی فالوکمپ به عنوان مرجع خرید اینستاگرام به دوستان خود، ما را در ارائه هرچه بهتر خدمات به شما سروران گرامی یاری فرمایید.

source: سایت خرید فالوور واقعی اینستاگرام

۰۷ مهر ۹۸ ، ۱۰:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور واقعی

خرید فالوور اینستاگرام واقعی و ایرانی و فعال

چیزی که این روزا خیلی شایع شده و حسابی توجه همه رو به خودش جلب کرده ، خرید فالوور اینستاگرام هست.

به نظرتون اصلا همچین چیزی ممکنه؟؟

مگه فالوورهای اینستاگرام ، امثال ماها نیستن؟؟؟

پس چجوری میشه اون ها رو خرید و فروش کرد؟؟

یعنی پیج ها رو هک میکنن؟؟

آخه بعد از اینکه اینستاگرام توسط مالک فیس بوک خریداری شد ، انقدر امنیتش بالا رفته که به این راحتی ها قابل هک شدن نیست!

پس چه اتفاقی میوفته؟؟

اصلا این موضوع حقیقت داره یا فقط یه بازی روانیه که یه سری افراد درست کردن تا ما باور کنیم و اون ها از این باور ما به سود برسن!!!

میدونی دیگه الان آدما برای پول درآوردن هر کاری میکنن!

اگه سوال هایی که اینجا مطرح کردم سوال شما هم هست ، مقاله ”خرید فالوور اینستاگرام” میتونه براتون خیلی مفید باشه …

مطلبی که فکر می کنم تعجبتون رو بیشتر کنه :

هک فالوور اینستاگرام یک ترفند منسوخ شده ›

چرا خرید فالوور اینستاگرام رواج پیدا کرده … ؟!

آنقدر این روزا خرید فالوور اینستاگرام رواج پیدا کرده که دیگه کم مونده بیان زنگ خونه مون و هم بزنن و بخوان بهمون فالوور اینستاگرام بفروشن D ;

هر روز هم به آپشناشون اضافه میشه.

آدم یاد وانتی هایی میوفته که بلندگو به دست راه میوفتادن تو کوچه ها داد میزدن؛

قالی قالیچه خریداریم.

یخچال کهنه ، دمپایی پاره خریداریم .

استکان و نعلبکی ، گاز و پیکنیکی خریداریم : )))

اینا هم همینجورین؛

فالوور افزایش میدیم،

لایک میکنیم،

کامنت میذاریم،

ویو رو بالا میبیریم،

و…

خوب شاید بگید اینا که بد نیست! خیلی هم خوبه!

قبل از اینکه جواب شما رو بدم، بذارید مطلبی رو براتون روشن کنم.

وقتی که شما یه پیج شخصی داشته باشید، میخواید دوستاتون ، فامیلاتون ، آشناهاتون و کسانی که شما میشناسینشون یا باهاشون ارتباط دارید شما رو فالو کنند.

دیگه تعداد فالوورها براتون مهم نیست.

مهم اینه، که با کسانی که دوستشون دارید در ارتباط باشید.

پس کی افزایش فالوور اینستاگرام برای شما اهمیت پیدا میکنه؟؟

زمانی که شما پیجی داشته باشید که کالایی رو بفروشید یا خدماتی رو ارائه بدید!

چیزی که تجربه ثابت کرده اینه که ما برای اینکه به یه پیج فروشگاهی یا خدماتی اعتماد کنیم ، به تعداد فالوور هاش دقت میکنیم.

هرچقدر تعداد بالاتر باشه ، پس برای ماهم قابل اعتماد تره!

دیگه اونجاست که افزایش فالوور برای شما مهم میشه چون فالوور ها برای شما حکم مشتری رو دارن.

و قراره از طرف هرکدوم به شما کلی سود برسه.

خوب اینجاست که خیلی ها به فکر خرید فالوور اینستاگرام میوفتند!

یعنی در ازای افزایش تعداد فالوورها مبلغی رو باید پرداخت کنن.

فالوور فیک یا واقعی ، مسئله این است !

برای اینکه این موضوع خرید فالوور اینستاگرام به طور کامل مشخص بشه ، بهتره اول خرید فالوور اینستاگرام به صورت فیک و واقعی رو از هم تشخیص بدیم؛

فالوور فیک :

فالوور فیک یعنی یه پیج که با یه اسم الکی ساخته شده.

نه هیچ فعالیتی داره و جالبه بدونید که درواقع اصلا وجود هم نداره.

صرفا فقط یک صفحه است که یک عدد به تعداد فالوور های ما اضافه میکنه.

و هیچ سود دیگه ای نداره!

نه بازدید مارو بالا میبره ، نه لایک میکنه !

پس اگه قصد ما از افزایش فالوور رسیدن به سود باشه، این گزینه اصلا به درد ما نمیخوره.

این و هم بگم که تعداد فالوور های فیک هیچوقت کم نمیشه!

چون واقعی نیست که بخواد پیج و آنفالو کنه.

درباره ی به درد نخور بودن این جور فالوور فقط اینوبهتون بگم که اگه فالوور فیک میخواید، ما به صورت رایگان بهتون میدیم! اصلا هدیه از طرف خانه بات به شما که این مقاله رو خوندی 🙂

اما بدون اگه واقعا به دنبال یه راه درست و سودمند باشی ، هرگز این کار و نمیکنی … اینم منطق پشتش هست که بالا کامل توضیح دادیم در موردش .

افزایش فالوور واقعی :

فالوور های واقعی درواقع پیج های شخصی ای هستن که توسط اشخاص واقعی به وجود اومدند …

مثل من ، مثل شما

که هرکسی با توجه به علایقش، پیج هایی و که دوست داره فالو میکنه، پست هارو لایک میکنه، کامنت میذاره و درواقع در اینستاگرام فعالیت میکنه.

که این دقیقا همون چیزیه که دلخواه همه ی کسانی هست که دارن از اینستاگرام کسب درآمد میکنن.

و اینجاست که افزایش فالوور ارزشمند میشه چون قراره که نتیجه بده …

نکته مهم اینه که تعداد فالوورهای واقعی بعد از اضافه شدن حتما در طی مدت زمانی کم میشن و دلیل هم وجود داره :

دلیلش هم اینه که احتمالا اون فالوورها جزو جامعه هدف شما نبوده اند و دوست ندارند شما رو فالو کنند

و چون علاقه ای به موضوع پیج و پست های شما نداشتند، پیج رو آنفالو کرده اند و شایدم برعکس باشه ( بیش از 60 درصد علاقمند هستند و می مونند – بر اساس تجربه ) و اتفاقا منجر به خرید و رشد هم بشه …

ولی اون دسته که آنفالو می کنند و پیج شما رو ترک می کنند

خب حق هم دارن…!

همه همین کارو میکنیم شما فکر کن فردا صبح پامیشی می بینی تو قسمت فالووینگت یه پیج خیلی مزخرف که اصلا دوست نداری هست !

این همون اشتباه بزرگی هست که اول اون ادمین و مدیر اون برند انجام داده هست و نه تنها مشتری جلب نکرده است بلکه یک سری فحش هم روانه برند خودش می کند … 🙂 فقط با همین کار خرید فالوور اینستاگرام کوچک .

ولی حالا فکر کن خودت با دل خودت یه پیج بهتون معرفی میشه ( حالا یا از طرف کسی – یا با ربات اینستاگرام شمارو فالو میکنه و روی شما فعالیت می کنه و … و یا … ) چه حسی دارید ؟ قطعا همیشه دنبالش می کنید .

چجوری فالوور بخریم ؟؟

خرید فالوور راه های مختلفی داره.

اما اصلی ترین راهش اینه که شما بابت هرمقدار فالوور که میخواید به پیجتون اضافه بشه باید مبلغی رو هزینه کنید.

و تعداد موردنظر شما به صورت تدریجی به پیج اضافه میشن.

حتی شما میتونید انتخاب کنید که فالوور هاتون ایرانی باشند یا خارجی.

که البته فالوور خارجی هم جزو جامعه هدف نیست و به درد نمیخوره.

بهترین نوع خرید فالوور ، خرید فالوور واقعی و ایرانیه.

که دوستانه بهتون بگم، بازم نمیشه روش حساب کرد…

برای بالابردن واقعی فالوور اینستاگرام چه کاری باید انجام شود …

اما پیشنهاد من به شما برای اینکه از هزینه ای که میکنید بیشترین سود و ببرید اینه که از ربات اینستاگرام استفاده کنید.

ربات اینستاگرام کلی قابلیت داره؛

هم فالوورهاتون کاملا واقعی و از جامعه ی هدفتون بدست اومده!

که خب اینجوری ریزش اصلا ندارید.

هم لازم نیست همیشه آنلاین باشید و به اینترنت وصل باشید!

چون به صورت آفلاین هم کار میکنه.

هم بهتر دیده میشید و میتونید بیشتر سود کنید!

چون همه واقعی مثل من و شما هستند.

هم میتونید ارسال پست هاتون و زمان بندی کنید!

چون همیشه نمیشه به صورت مداوم این کارو کرد.

هم میتونید کامنت های نامربوط رو به راحتی پاک کنید!

که واقعا معضلیه برای خودش.

هم هزینه تون خیییییییلی کمتره!

دیگه چی از این بهتر؟؟

بازم بگم؟؟؟

این همه توضیح دادیم همیشه تو سایت و مقالاتمون !!! از دست شما ! 🙂

می تونید وارد صفحه اصلی سایت شید و امکانات یک ربات با هوش منصنوعی را کامل مشاهده کنید .

اگر هم متوجه شدید که خیلی به کارتون میاد , می تونید ثبت نام کنی و حتی 3 روز ازش رایگان استفاده کنید .

Source : virgool

۰۳ مهر ۹۸ ، ۰۲:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور واقعی

خرید فالوور و افزایش فوری فالوور در اینستاگرام

فوری ترین روش افزایش دنبال کننده در اینستاگرام، خرید فالوور می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت فالوکمپ، ارزان ترین سایت و مرجع خرید فالوور ایرانی ارزان در کوتاه ترین زمان تعداد فالور خود را افزایش دهید.

واقعی و فعال بودن پروفایل های ایرانی که توسط سرور اصلی فروش فالور اینستاگرام به پیج شما در این شبکه اجتماعی اضافه می شود وجه تمایز این سایت می باشد.

با مشاهده ویدیو زیر بیشتر با فالوکمپ آشنا شوید...

۰۳ مهر ۹۸ ، ۰۱:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فالوور واقعی