ربات هوشمند اینستاگرام

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در بین ایرانی ها است و هر کسب و کاری را وسوسه می کند که در اینستاگرام حضور فعالی داشته باشند. و به صورت میانگین چند ساعت در اینستاگرام  به فعالیت بپردازند. بنابه این دلایل تبلیغات در اینستاگرام اهمیت بسیار بالایی دارد .حضور فعال دراینستاگرام برای کسب و کارها علاوه بر محبوب شدن آنها می تواند مواردی مانند تبلیغات هدفمند و کاهش هزینه تبلیغات و دست یابی به مشتریان بیشتر , مشهور شدن برند , محصول و ... باشد. شاید شما هم به این دلایل به اینستاگرام علاقه مند شده باشید و یا اینکه بخواهید از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشید. اما قبل از شروع به کار لازم است تا بدانید که یک صفحه یا پیج اینستاگرام خود به تنهایی ارزش زیادی ندارد حتی اگر هزینه های زیادی را برای طراحی و ساخت پست های اینستاگرام خود انجام دهید.

 

خرید ربات اینستاگرام

فالوور اینستاگرام راز موفقیت پیج های اینستاگرام

آن چیزی که یک پیج اینستاگرام را جذاب می کند و می توان از آن صفحه به عنوان یک پیج اینستاگرام موفق یاد کرد تعداد فالوور های ان پیج اینستاگرام است. فالوور ها را در اینستاگرام می توان همان مشتریان به حساب آورد البته هر فالوور ارزش سرمایه گذاری ندارد.

پس هدف خود را در افزایش فالوور اینستاگرام باید بر روی فالوورهای ارزشمند بگذارید. بنابراین خرید و فروش پیج اینستاگرام و خرید فالوور به صورت پکیج و از قبل مشخص به شما در توسعه کارتان کمکی نمی کند. فالوور زمانی برای شما ارزش دارند که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند بنابراین می توان گفت که ارزش ۱۰ فالوور که به مشتری تبدیل شوند از هزاران فالوور بی کیفیت بهتر است.

بنابراین جذب فالوور اینستاگرام از مدیریت و ساخت خود صفحه اینستاگرام کاری بسیار مشکل و سخت تر است . از اینرو خیلی از افراد به جای پیدا کردن راه چاره به دنبال راه های کوتاه هستند تا بتوانند در کوتاهترین زمان نتایج ظاهری  را به دست آورند حتی اگر نتایج به دست آمده فیک باشند. بهترین گزینه برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. 

 بیشتر بخوانید : آموزش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

ربات اینستاگرام فالوجت

ربات اینستاگرام به برنامه هایی گفته می شود که بر روی صفحات اینستاگرام شما فعالیت می کنند. این فعالیت ها کاملا بستگی به ظرفیت های ربات شما دارد بنابراین سعی داشته باشید که بهترین ربات اینستاگرام که همان ربات هوشمند اینستاگرام هستند را انتخاب کنید.

فالوور واقعی فالوجت

مزیت های استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام فالوجت

بات های اینستاگرام  جدا از نوع آنها امکانات زیادی را برای ما فراهم میکنند. برخی از این امکانات شامل افزایش فالوور واقعی اینستاگرام , تبلیغات در اینستاگرام , حذف برخی نظرات و ... این کارها باعث برتر بودن یک ربات اینستاگرام نسبت به دیگر ربات ها نمی شود این امکانات برای تمام ربات ها یکسان است بنابراین باید امکانات منحصر به فردی وجود داشته باشد که از یک ربات به عنوان ربات هوشمند اینستاگرام  یاد شود این امکانات ویژه می تواند کارهایی مانند ارسال پست زمانبندی شده , امکان انتخاب جنسیت فالوور ها برای افزایش فالوور واقعی بهتر و با کیفیت تر , ارائه گزارش های مدیریتی برای دریافت بهتر فیدبک ربات اینستاگرام , فیلتر سازی بر اساس هشتک و هدف گذاری روی یک پیج اینستاگرام خاص برخی از امکانات ویژه فالوجت به عنوان ربات هوشمند اینستاگرام است. اگربا  فالوجت و قوانین  آن  آشنایی ندارید می توانید قوانین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت را مطالعه کنید. فالوجت علاوه بر اینکه به عنوان بهترین ربات اینستاگرام شناخته میشود. یک ربات همه کاره اینستاگرام نیز به حساب می آید زیرا با استفاده از فالوجت می توانید تمام کارهای مورد نیاز خود را انجام دهید.

اینفلوئنسر اینستاگرام

 تبلیغات در اینستاگرام با استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام

همانطور که گفتیم مدیریت پیج های اینستاگرام کاری بسیار مشکل و زمانبر است بنابراین به صرفه نیست بخواهید تمام کارها را خود انجام دهید بنابراین بهترین راه استفاده از ربات اینستاگرام است . استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام فالوجت نسبت به روش های دیگر تبلیغات در اینستاگرام مزیت های خاصی دارد. یکی از روش های معمول تبلیغات در اینستاگرام درج تصویر پیج اینستا شما در پیج های دیگر است این روش علاوه بر هزینه بالایی که دارد تضمینی بر افزایش فالوور اینستاگرام شما ندارد و در بیشتر مواقع در مواقع نامناسب تبلیغات شما در آن صفحات درج می شود بنابراین این روش سنتی تبلیغات اینستاگرام کاری اصولی نیست. روش دیگر خرید پیج آماده است این روش اصلا توصیه نمی شود زیرا با داشتن قیمت بالا , فالوور های این صفحات اینستاگرام به درد شما نمی خورد زیرا این فالوور ها , فالوورهای شما نیستند . بنابراین کار هدفمند بدون ربات اینستاگرام کار بسیار سختی است بنابراین بهترین راه برای شما استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام است. چنانچه با امکانات فالوجت برای تبلیغات در اینستاگرام آشنا نیستید مطلب ربات تبلیغاتی اینستاگرام فالوجت را بخوانید.

ساخت ربات اینستاگرام

چرا ربات هوشمند اینستاگرام

استفاده از ربات های ساده در اینستاگرام شما را مجبور می کند که برای هر کار خاص یک ربات خاص را  نصب کنید مانند برنامه های فالوئر بگیر , برنامه فالوویاب , برنامه آنفالو و .. بنابراین برای مدیریت صفحه اینستاگرام خود باید ۱۰ ها برنامه نصب کنید. به جای استفاده ازچندین برنامه شما می توانید همه این امکانات را در ربات هوشمند اینستاگرام فالوجت داشته باشید . در ضمن ربات اینستاگرام فالوجت نیازی به دانلود و نصب ندارد و تمام کارها را بعد از تنظیم به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک مزیت های پنل افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت کلیک کنید. پنل ربات هوشمند اینستاگرام دارای امکانات بسیار جذاب و کاربر پسندی است و کار کردن با آن بسیار ساده و راحت است.

source: ربات هوشمند اینستاگرام