بر خلاف توصیه بسیاری از به ظاهر کارشناسان یک شبه که مخاطبین خود را از خرید فالوور منع می کنند، استفاده از یک سرور افزایش فالوور اینستاگرام معتبر مانند فالوکمپ نه تنها آسیبی را متوجه پیج شما نمی کند، بلکه باعث جذب فالوور واقعی و فعال نیز می شود.

در ابتدا لازم می دانیم تا اندکی درباره این سرور اختصاصی که در اختیار فالوکمپ قرار دارد، توضیحی دهیم تا شما با نحوه عملکرد آن آشنا شده و چنانچه قصد خرید فالوور دارید، با خیالی آسوده در فالوکمپ که بعنوان مرجع خرید فالوور ارزان شناخته می شود، سفارش خود را ثبت کنید.

اگر جزو کاربران فعال این شبکه اجتماعی هستید و از آن بعنوان یک ابزار به معنای واقعی قدرتمند و رایگان در جهت توسعه کسب و کار خود بهره می برید، قطعا روش های مختلف افزایش دنبال کنندگان پیج خود را آزموده و نتایج مختلفی نیز بدست آورده اید.

سرور افزایش فالوور اینستاگرام

در همین راستا، به احتمال بسیار زیاد، خرید فالوور را بعنوان ساده ترین روش افزایش فالوور شناسایی کرده و این روش را به کرات برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود استفاده کرده اید.

همچنین در کنار روش های مختلف، استفاده از اپ ها و نرم افزار های سکه ای را نیز تجربه و شاید ساعت ها از وقت خود را برای تبادل لایک و فالوور و همچنین بازدید (ویو) در جهت دریافت سکه و استفاده از آن برای افزایش لایک و بازدید و همچنین دنبال کنندگان پیج خود یا مشتریانتان در این اپ ها سپری کرده اید.

پس با عملکرد اینگونه اپ ها آشنا بوده و بخوبی می دانید کلیه پروفایل هایی که از این نرم افزار ها که با نام هایی همچون فالوورگیر اینستاگرام، فالوور بگیر و … در دسترس هستند، برای فعالیت استفاده می کنند، واقعی و فعال می باشند.

فالوکمپ یکی از معروف ترین این اپلیکیشن ها را در اختیار دارد و سرور افزایش فالوور اینستاگرام ما مستقیما از طریق API موجود در اپلیکیشن، سفارشات خرید فالوور ثبت شده در سایت را به صورت فوری مدیریت می کند.

علاوه بر این، ما برای فالوور و لایک خارجی، از چند اپ خارجی برای مدیریت سفارشات ثبت شده در فالوکمپ بهره می گیریم. سرور افزایش فالوور اینستاگرام ما از طریق API به این اپ ها متصل بوده و به صورت اتوماتیک سفارشات شما را به انجام می رساند.

نحوه عملکرد سرور افزایش فالوور اینستاگرام

همانگونه که اشاره کردیم، عمده فالوورهای خریدارای شده از سایت فالوکمپ که به دلیل در اختیار داشتن سرور اختصاصی برای مدیریت نمودن سفارشات ثبت شده و همچنین به دلیل استقلال در تعیین قیمت محصولات اینستاگرامی، جزو ارزان ترین سایت های موجود می باشد، از طریق پروفایل های فعال در اپ معروف ما می باشد.

در این اپلیکیشن، عمدتا کاربران فعال اینستا برای

  • افزایش لایک
  • افزایش فالوور
  • افزایش بازدید

ثبت نام و با اکانت واقعی خود به فعالیت در آن مشغول هستند. حالا برخی با چندین اکانت فرعی و یک اکانت اصلی و برخی دیگر مستقیما و تنها با یک پروفایل و آن هم اکانت اصلی خود در حال استفاده از اپ می باشند.

نحوه عملکرد به شکلی است که تمام فعالیت های این کاربران که به جرأت می توان گفت که بالای 90% ایرانی هستند، از دید اینستاگرام واقعی بوده و بعنوان پروفایل فعال شناخته می شوند.

کاربرانی که در این اپ که منبع سرور افزایش فالوور فالوکمپ است، ثبت نام نموده اند، هدفی مشترک را دنبال می کنند. سکه بیشتر در مقابل فعالیت بیشتر در اپلیکیشن که منجر به افزایش لایک و فالوور، پیج هایی خواهد شد که در حال استفاده از این سرور می باشند.

در اصل یک کاربر با توجه به میزان دارایی خود که همان سکه ها می باشد، یک سری تسک یا وظیفه را تعریف می کند و به سایر کاربران در ازای انجام وظایفی که تعریف کرده، سکه جایزه می دهد.

خرید فالوور

آن کاربران نیز از سکه های خود برای تعریف وظایف مشخص در راستای بالا بردن و افزایش تعداد دنبال کنندگان پیج خود، افزایش لایک و بالا بردن آمار بازدید از پست های در قالب ویدیو استفاده می کنند.

زمانی که شما با هدف خرید لایک فوری سفارشی را در سایت فالوکمپ ثبت می کنید، سفارش شما به صورت سریع و فوری در سرور افزایش فالوور اینستاگرام ما که به اپلیکیشن متصل است، پردازش شده و به شکل خودکار در لیست وظایف کاربران فعال و ایرانی اپ، ظاهر می شود.

به همین دلیل سفارشات خرید لایک که در سایت فالوکمپ ثبت می شوند، به معنای واقعی به شکل فوری بر روی پست مورد نظر شما اعمال شده و باعث افزایش لایک واقعی آن می شود.

این فرایند در مورد سفارشات خرید ویو برای استوری، IGTV و پست های ویدیویی شما نیز اعمال شده و پس از ثبت سفارش، به سرعت تعداد بازدید اینگونه پست های شما را افزایش می دهد.

بزرگترین حسنی که در سرور افزایش فالوور اینستاگرام فالوکمپ می توان به آن اشاره کرد، ظاهر شدن پست های شما در بخش اکسپلور اینستا است. این مزیت بخصوص در رفتن ویدیو به اکسپلور از برجستگی ویژه ای برخوردار می باشد.

مزیت سرور افزایش فالوور اینستاگرام فالوکمپ

اگر بخواهیم همه مواردی که در مورد سرور فالوکمپ به آن اشاره کردیم را در قالب یک جمع بندی کلی در اختیار شما قرار دهیم به گونه ای که بتواند در تصمیم گیری شما در خرید فالوور از این سایت کمک کند، می توان مزیت های سرور را فهرست وار به شکل زیر بیان نمود.

فالوور فعال اینستاگرام

فالوور واقعی اینستاگرام

خرید فالوور ارزان

خرید فالوور ایرانی

  • استفاده از پروفایل های واقعی و فعال
  • افزایش فالوور ایرانی پیج شما
  • افزایش بازدید از پروفایل و پیج اینستاگرام شما
  • فالوکمپ جزو ارزان ترین سایت های خرید فالوور می باشد و بعنوان مرجع خرید فالوور ارزان شناخته می شود
  • عدم مسدود شدن پیجی که از طریق سرور افزایش فالوور اینستاگرام ما اقدام به خرید نموده است
  • پشتیبانی واقعی و فوری

در هنگام ثبت سفارش در سایت، حتما از Public بودن پیج خود اطمینان حاصل کنید تا فرایند افزایش فالوور توسط سرور فالوکمپ دچار اخلال نشده و به درستی انجام شود.

Source: سرور افزایش فالوور اینستاگرام