نوشتن یک بیوی مناسب بسیار با اهمیت می باشد. این کار زمانی که قصد فروش یک محصول یا خدمت را دارید اهمیت بیش تری نیز می یابد. انتخاب نام مناسب، خلاقانه و ماندگار در ذهن، استفاده از مهم ترین هشتگ های پرکاربرد در زمینه کاری تان، توضیح مختصری از فعالیت پیج، مکان حضوری فروشگاه، لینک های ارتباطی دیگر، مانند شماره تماس، آدرس سایت، آیدی تلگرام و… نکاتی هستند که باید در نوشتن یک بیوی خوب و مناسب به آن توجه کرد.

در زیر می توانید نمونه ای از یک بیوی نسبتا مناسب را ببینید. استفاده از هشتگ ها به شما کمک می کند در جست و جوهای اینستاگرامی پیدا شوید و از این طریق فالوور جمع کنید. داشتن اطلاعات بیشتر برای نمونه کارها و آدرس تلگرامی این پیج، نیز در مخاطب حس اعتماد بیشتری ایجاد می کند.

برای اطلاعات بیشتر و نوشتن یک بیوی مناسب، خواندن مقالات زیر توصیه می شود:

بیشتر بخوانید: چطور در اینستاگرام بیو حرفه ای بنویسید

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آماده برای اینستاگرام

چگونه فالوور جمع کنیم

. مثل حرفه ای ها عکس بگیرید

در صورتی که برای نمایش محصولات خود نیاز به عکاسی دارید، بهتر است کمی صبر کنید. گرفتن عکس های نامنظم، بدون استفاده از بک گراند ( پس زمینه) مناسب، ظاهر پیج شما را نازیبا خواهد کرد. با کمک چند عدد مقوای ساده و کارتن پلاست ها می توانید یک تم ساده و زیبا برای عکس های خود ایجاد کنید. و خودتان را از شلوغی پس زمینه عکس هایتان رها کنید.

علاوه بر این، استفاده از نور، تاثیر زیادی در کیفیت و خوب بودن عکس های شما دارد. تا حد امکان در فضای نسبتا باز و در طول روز، عکاسی کنید. در غیر این صورت با کمک یک چراغ مطالعه نور لازم برای عکاسی تان را ایجاد کنید.

هم چنین تا حد امکان از ادیت کردن عکس هایتان پرهیز کنید. متاسفانه استفاده از ادیت زیاد، باعث ایجاد بی اعتمادی در ذهن مخاطب می شود و به صورت مداوم با خود تکرار می کند ” اگر رنگ بندی این کار مثل عکس نبود چه؟ ” و حتی ممکن است پس از سفارش، نیز نارضایتی فالوورهایتان را افزایش دهد. زیرا رنگ آن، با عکس های منتشر شده در پیج تان تفاوت دارد.

در زیر می توانید دو عکس منتشر شده از یک پیج را مشاهده کنید تا ببینید وقتی از حذف بک گراند و نور مناسب صحبت می کنیم، منظورمان چیست؟ شما دیدن کدام تصویر را ترجیح می دهید؟

چگونه فالوور جذب کنیم

2- مزیت رقابتی ایجاد کنید

با این حجم از شلوغی اینستاگرام، در هر زمینه ای که بخواهید فعالیت کنید باید جواب یک سوال را به خوبی به فالوورهایتان بدهید. بین صدها پیج در زمینه کاری شما، چرا باید فالوورهایتان شما را انتخاب کرده و دنبال کنند؟

خودتان را به جای فالوورهایتان بگذارید و ببنید آیا می توانند جواب این سوال را در پیج شما پیدا کنند یا نه. زمانی که از روش های افزایش فالوور استفاده می کنید، اگر حرفی برای گفتن نداشته باشید، کسانی که به پیج شما سر می زنند را نمی توانید به فالو کردن خودتان قانع کنید.

قیمت مناسب، کیفیت بالا، محصول خلاقانه، پشتیبانی بالا، ارائه محتوای تخصصی و کاربردی و … ویژگی هستند که مخاطبین شما را به فالو کردن تان ترغیب می کنند.

آیا محصولات خلاقانه و قیمت مناسب این پیج در بین هزاران پیج نمدی، شما را به فالو کردن آن وادار نمی کند؟

چگونه فالوور جذب کنیم

3- از صفر شروع نکنید

متاسفانه باید یادآور شویم که پیج هایی با تعداد فالوور کم، به اندازه کافی در جذب مخاطب و بالا بردن فالوور موفق نیستند. پیج هایی با چند صد تا فالوور، نمی توانند احساس اعتماد را در مخاطب خود شکل دهند. پس چه باید کرد؟

ممکن است شما هم از خود یا گوگل پرسیده باشید چگونه فالوور فیک بزنیم؟ چگونه فالوور بخریم؟ یا … پاسخ این پرسش در دست ماست. البته خریدن فالوور و افزایش آن به این روش هم اصول و قواعد خاص خود را دارد.

زمانی که تصمیم به افزایش فالوور می گیرید، خرید فالوور از یک مرجع معتبر اهمیت بالایی دارد. خرید از یک مرجع نامعتبر می تواند تاثیرات مخرب تری روی پیج شما بگذارند. ریزش شدید فالوورها پس از خرید بسته و یا مشخص بودن فیک بودن آن ها، شما را بی اعتبار می کند.